Atm kartı kabul etmiyor

Neden banka kartı kabul etmiyor?

Kartınız ödeme sırasında aşağıdaki birkaç neden yüzünden kabul görmeyebilir. … Kartın bilgisi yanlış şekilde girilmiş; kartın detaylarının doğruluğu kontrol edin ve ödemeyi tekrar yapmayı deneyin. Kartınızda para yeterli değil; kartınıza para yatırın ya da başka bir kartınızı kullanın.

ATM kartı neden almaz?

Kartların son kullanım tarihlerinin geçmiş olması sonucunda otomatik olarak kullanım dışı bırakılması, Kart adına yapılan çalıntı veya kayıp ihbarı olması, ATM'de teknik bir arıza olması, ATM'ye dolandırıcılık yapmak amacıyla yerleştirilen kopyalama cihazları gibi durumların söz konusu olması.

Kredi kartı manyetiği bozuldu ne yapmalıyım?

Kartımın manyetik şeridi/çipi bozuldu, ne yapmalıyım? Manyetik şeridi/çipi bozulan kartınızla birlikte şubenize uğrayarak kartınızı teslim ediniz. Kartınız yenilendikten sonra tercihiniz doğrultusunda şubenize veya dağıtım firması aracılığı ile adresinize gönderilecektir.

Ödeme bankanız tarafından reddedildi ne demek?

Bir kart ödemesi yapmaya çalışırsanız ancak kart bilgilerinizi girdikten hemen sonra bir hata mesajı görürseniz, bu, ödemenin kartınızı veren kuruluş tarafından reddedildiği ve paranın kartınızdan çekilmeyeceği anlamına gelir.

Kartınız banka tarafından onaylanmadı ne demek?

İşlem banka tarafından onaylanmadı. Girdiğiniz kart bilgilerinin biri ya da birkaçı hatalı olabilir. Kredi kartı numaranız, son kullanma tarihiniz ve güvenlik kodunuzu kontrol edip işlemi tekrar deneyiniz. Girdiğiniz bilgilerden eminseniz lütfen detaylı bilgi için bankanız ile irtibata geçiniz.

ATM yutulan kartı geri verir mi?

ATM kartı teknik sorunlar yüzünden yuttuysa kartınızı geri almak daha kolaydır. Banka personeli kart sahibi sizseniz kartın size iade edilmesini sağlar. ATM'nin kartı yutması için başka bir sebep yoksa, kimlik bilgileriniz de kart sahibi ile uyuşuyorsa kart tarafınıza iade edilir.

Bankamatik kartım ATM’de kaldı ne yapmalıyım?

ATM'de işlemim yarıda kaldı. Nereye başvurmalıyım? ATM eğer şube önündeyse ATM'nin bulunduğu şubeye başvurmanız gerekmektedir. Eğer ATM şube dışında ise Müşteri İletişim Merkezimizi 444 00 00 – 0850 220 00 00 aramanız gerekmektedir.